Termékek Menü
   

Seth Godin: Hab a tortillán - Alkalmazzuk ésszerűen az új marketinget!

Seth Godin: Hab a tortillán - Alkalmazzuk ésszerűen az új marketinget! Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
3.200 Ft
Cikkszám: sg1
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Leírás és Paraméterek
A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem. Az új marketing győztesei nem csak tizenévesek lehetnek, akik apu garázsából indítják útjára milliárdos nyereséget termelő szoftvercégüket. Számos régebbi vállalkozás is remekül alkalmazkodott az új kihívásokhoz – mint például a Blendtec, ami harminc éve gyárt turmixgépeket, mégis több mint tízmillió látogatójuk volt a YouTube-on „Will it blend?” (Ledarálható?) című videósorozatukkal, amelyben a golflabdáktól a kólásdobozon át az iPhone-ig mindenfélét leturmixolnak. Godin nem próbálja elhitetni, hogy termékeink, üzenetünk és vállalati struktúránk összehangolása könnyű feladat. De meggyőz arról, hogy az átalakulás megéri az erőfeszítést.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő